Hospital de campo

Fitxa

Dramaturgia i direcció: Sofia Asencio i Tomàs Aragay

Investigador i comissari: Migue Martínez

Acompanyament artístic: Chico Simões (Cia. Mamulengo Presepada)

Creació i interpretació: Héctor Arnau, Júlia Barbany, Beatriz Lobo, Victor Colmenero i Sofia Asencio.

Acompanyament en la creació de les titelles: Linda Vitolo

Espai escènic i il·luminació: Víctor Colmenero

Coordinació tècnica: Celina Chavat

Espai sonor i música: Pol Clusella i Sala Combo amb Laura Frade i Nicolás Barreto

Disseny de vestuari: Jorge Dutor

Desenvolupament Internacional: Alessandra Simeoni

Producció executiva: Imma Bové

Espectacle co-produït per: Sala La Mutant, El canal, centre de creació d’Arts Escèniques de Salt-Girona, IF Barcelona, Casa Encendida

Amb la col·laboració : El Consulado

Cinc cossos pacients, zeladors, metges, especialistes, infermers, recipients, morts, d'actors i titelles.
En una no sala d'espera, en un no despatx de metge, en un no quiròfan d'un no hospital de campanya.
Aquest hospital no és un hospital qualsevol, on es practica la medicina moderna. Aquí la malaltia és d'una mena de “do”.
Allò que et permet iniciar el camí de la curació. Tots estem malalts, i no deixarem d'estar-ho després de visitar Hospital de camp.
La malaltia que arrosseguem és allò que ens convida a parar atenció a la manera com el desdoblament del món s'ha fet carn en nosaltres.

Imatges de Joanot Cortés per al Centre El Canal de Salt

Cinc cossos pacients, zeladors, metges, especialistes, infermers, recipients, morts, d'actors i titelles.
En una no sala d'espera, en un no despatx de metge, en un no quiròfan d'un no hospital de campanya.
Aquest hospital no és un hospital qualsevol, on es practica la medicina moderna. Aquí la malaltia és d'una mena de “do”.
Allò que et permet iniciar el camí de la curació. Tots estem malalts, i no deixarem d'estar-ho després de visitar Hospital de camp.
La malaltia que arrosseguem és allò que ens convida a parar atenció a la manera com el desdoblament del món s'ha fet carn en nosaltres.

Amb el suport de ICEC, Institut Català de les Empreses Culturals, IBERESCENA i
INAEM, Instituto Nacional de las Artes Escénicas